Nya bilder

        DATUM: 2010-03-27 TID: 12:05:31

Har far ni lite blandade bilder fran min Bundi-magsjuke-resa, mina mediciner samt lite bilder pa fina barn och sant.


Tagresan dit gick hur bra som helst, laser boken Shantaram



Spydde ut genom dorren dar jag satt mestadels av tagresan




Min nyinkopta medicin, tidningspappersknyterna ar fulla med krossade tabletter




Lilla Axe
















Charmtrollet



Bastaste vanner





Jag och var oversattare Sanjeev

5 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: a

Undrar bara, vilket språk talar du med barnen?

Har fortfarande inte fatta det, skriv gärna det på ditt andra inlägg.

Ps Jag tycker att det du gör är väldigt bra, du är så stark som orkar med allt i det fattiga landet. Tänker på dig varje dag, om bara det hade funnits flera som du, då sklulle dessa underbara barnen ha det så bra...'

Sköt om dig

Kramar/Aa

2010-03-27 @ 22:51:59
Postat av: Kajsa

Bra att du mår bättre. Måste åter igen säga vilka fina kort du tar. Din kamera måste bara vara så bra.

Kram

2010-03-27 @ 22:58:26
URL: http://redman.blogg.se/
Postat av: pappa

Hej Josse, så skönt att du mår bättre, hoppas det håller i sig nu så du får njuta av sista tiden av din fina resa. Var barnvakt åt Vilma några timmar idag.. hon är sååå härlig nu och kontaktbar. Ler och skrattar när man pratar med henne. :)



stora kramar



pappa

2010-03-28 @ 19:56:58
Postat av: mamsen

Skönt att du är bättre!

Ser livsfarligt ut med all medicin, var försiktig.

Nu går det ju mot sluttampen, barnen förstår nog inte det.

Sköt om dej!!

Kraaamisar mamma.

(Såg att du hade ringt, simmade då. Ring igen!)

2010-03-29 @ 07:12:52
Postat av: Syster Therese

Härliga bilder som älldtid! Jag älskar den på "dom tre vännerna" samt "charmtrollet". Skönt at höra att du mår bättre iaf :)



kramar i massor

2010-03-29 @ 18:48:22
URL: http://feie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback