Pics!

        DATUM: 2010-03-03 TID: 09:17:13

Har kommer lite bilder fran de senaste dagarna, manga ar fran den underbara farg-festivalen. Enjoy!




Liten flicka som mamman vill att jag ska adoptera hem till Sverige





Vackra Litri





Erika och jag kanner oss farg-glada


Inyaki, var spanjor och jag

 


Jag jagar grannungarna

 


I tuktuken


Jag och Ferdinand, gardens ilskna tjur





Jag och grann-ungarna dansar



Myspys med en bebis

 

8 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: Cattis & Hasse

Åh, vilka häftiga, färgglada bilder. Tänk om vi skulle ta och fira färgfestival i Sverige, Då skulle man väl bli stämplad som galen!!!!

Va rädd om dig! Kramar från oss alla!

2010-03-03 @ 22:28:18
Postat av: mamsen

Vilka underbara bilder!! Du är så duktig på att fota, tycker jag.

Ta med bebisen hem, vi får hjälpas åt... Skämt åsido det kanske inte är så lätt, men på ngt. vis kanske vi kan hjälpa, pengar eller så.

Alla vi som läser din blogg kanske kan bidra med ngt. lite. Du har ju gjort det du kan, eller hur.



Älskar Dej Kramar mamma

2010-03-05 @ 07:32:36
Postat av: Kent Agent

Verkligen fina bilder du tar! Bra fotograf m a o!

Sköt om dig. Har du någon bild på maharadjan?



Kent

2010-03-05 @ 10:27:05
Postat av: Kajsa

Wow, de gick verkligen in för att täcka DIG med färg, Josse.

Vad härligt det ser ut med festival som livar upp.

Ha det bäst och njut av din tid. Snart är du tillbaka i sverige...

Kramar

2010-03-05 @ 15:32:03
URL: http://redman.blogg.se/
Postat av: Melinda

Härliga bilder Josse! Ser riktigt kul ut där nere bortsett från sjukdommar och annan skit..! Hoppas du har der bra och njuter av din tid, kramar ")

2010-03-05 @ 22:12:30
Postat av: Sofie

Häftiga bilder syrran!!!

Det ser ut som ni har haft roligt, men i tuktuken så ser du fatiskt lite läskig ut =)



Saknar dig, ring snart!!!!



Kram sofie

2010-03-06 @ 17:16:31
URL: http://denstarkastestjarnanblogg.se
Postat av: Birgitta

Inovativ make-up, må jag säga!



Örnen har landat i Cleveland. Om du läser vår reselogg vet du att vi fått nya erfarenheter av nya sjukhus här i världen...



Hoppas att du blivit lite friskare nu!

Kram, Bibi

2010-03-07 @ 02:29:01
Postat av: Kalle

Hej Josie, bra känsla i fotona! Undrar lite om volontärsobbet i allmänhet, men det kanske finns nån mailadress nånstans... ((fick länken hit av eldsjälen (vad det verkar) Sigrid))

2010-03-09 @ 13:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback