Hemma med Emma (och alla andra)

        DATUM: 2010-05-22 TID: 14:22:29
Nu var det länge sen jag skrev här. Senaste inlägget var väl från Goa strax innan jag skulle bege mig hemmåt mot Sverige igen. Har nu varit hemma i Sverige i cirka två veckor och kontrasterna har varit stora, men ändå så har jag ställt mig in mycket bra väldigt fort. Min Indien resa känns lite som en dröm, som tur är finns det bilder som kan bevisa att jag varit där och vad jag har sysslat med.

Jag har sen jag kommit hem flyttat in i en ny lägenhet som ligger i Kungsängen (tack Martina) och jag trivs super bra. Jag har tyvärr ingen dator, därav de få blogginläggen.

Att få träffa Vilma för första gången på 4 månader på Arlanda var aldeles underbart. Äntligen får jag hålla i henne och en liten del av Victor igen.

Min pojke som jag jobbar på har kommit hem från en tuff USA resa och att ha honom hemma igen känns underbart, har saknat den lilla kämpen. Nu får vi alla be till högre makter att allt kommer gå bra för honom i framtiden. Men tyvärr kan  bara Gud kan välja hur han vill göra med ett barns framtid.

Idag sjöng jag på ett vackert dop i Kalmar k:a, det var en vacker ceremoni och jag sjöng "livet i min famn" och jag hoppas att föräldrarna blev nöjda med min insats. 

Nu ska jag åka hem till Kungsängen och njuta av resten av sommar dagen. 

Skriver så snart jag sitter vid en dator igen, så kommer lite bilder från tiden i Indien också. 

Många kramar! 
0 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback