Härliga Bali

        DATUM: 2012-05-08 TID: 14:29:13
Vi har bott några dagar i Kuta området är vi surfat lite, ätit gott, hunnit med en utek v äll (tro mig det händer INTE ofta) och gått runt på marknader och ögonhandlat.

Nu är vi på Gili Air, en av de 3 Gili öarna som ligger utanför Lombok. jag är förkyld till tusen men fredrik mår bra! :-)

Här kommer lite bilder från första tiden i vackra Bali.. (spana in min surf-snygging.)























7 K o m m e n t a r e r
KATEGORI: Allmänt
Permalink



Kommentarer
Postat av: pappa

Så vackert och nu lite "lyxigare" tillvaro. Ha en skön sista tid mu i paradiset, snart väntar vardagen.. ;-)

Stooooor kram

2012-05-09 @ 08:36:40
Postat av: pappa

PS, visste inte att Robinsson Krusoe kunde surfa ;-)

2012-05-09 @ 08:38:10
Postat av: Yvonne och Morfar

Underbara foton,vilka stränder och vad fina ni är!Ha det skönt sista veckorna...♥

2012-05-09 @ 09:22:15
Postat av: Svensson vs Bergman

Thanxs för de fina kortet!!!

nu har vi hittat bloggen och försökt

uppdaterat oss på hela eran resa.. :D



Vi avundas er sjuuuuukt mkt ;)

Ha de kanon sista spurten nu,ni kommer lagom hem

till grillningen ....<3<3<3<3



Massor av kramar från Milo Emelie och Johan

2012-05-09 @ 23:51:44
Postat av: mamsen

Underbart!!! Ha det bra nu till slutet av resan.

Skönt att få träffa er snart i alla fall.

Många stora kramar från mamma Marie till er båda!!

2012-05-10 @ 13:58:48
URL: http://feie.blogg.se/
Postat av: Mamma L

Åhh, härliga Bali med alla vänliga människor, vackra,färgstarka natur och stilla risfält.Jag vill också vara där!

Längtar efter er!Ha det riktigt härligt, så se vi snart!

Pusspuss

2012-05-10 @ 21:41:31
Postat av: Syrran

Hj mina fina röror :)



Vad härligt lyckliga ni ser ut.

Själv mår jag bättre nu och kan börja ta promenader och röra mig som vanligt. Har varit borta från jobbet alldeles för länge och måste ta igen det när jag kommer tillbaka nästa måndag.



Kommer se ut som en blek, överkokt spaghetti bredvid er, men men :)

Längtar efter den första helgens grillfest nät ni dyker upp.



Miss you!!!!



Puss

2012-05-16 @ 10:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback